midsommar

Hade en jätte mysig midsommar nere vid min farbrors stuga vid dalälven :) vi blev ca 15 st. Fikade, spelade kubb, grillade och dansa kring midsommar stången. fast ja hoppade den delen ^^ drack cider och höll i hundarna ist jag hahaha :)



Bilden är tagen direkt från deras altan :) så vackert! perfekta stället att fira midsommar på <3

Sen åkte vi vidare hem till annas föräldrar och pratade lite och så. jag testade skjuta luftgevär ^^ träffade målet jag siktade på så antar att det var bra för att aldrig ha hållt i ett sånt hahah :) men skoj var det ;D



haha fuling bild på mej i solen med cider :)

Ska strax åka och rida mitt <3 har saknat henne såååå <3<3<3<3


min jordgubbs champange som ja fick av mamma :)



Våran dessert :)





voffarna leker med olle ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0