Måndag!

Hejsan sötnosar!

Har ni haft en bra start på veckan? :) det har jag började ju med jobb!! weeei! Älskar som sagt mitt jobb! ;) galet roligt! :)

idag och i morron är jag häst ledig eftersom jag jobbar kväll i morron. och idag åkte jag och hälsade på mormor. och tog faktiskt Sonic med mig <3 alla på hemmet tyckte han var så söt! och han lät sig klappas. ja till och med en puss kunde han dela med sig.

underbara djur <3



Mormor tyckte iaf att han var urgullig! hon är ju lika djurtokig som jag ^^ hehe så synd att hon inte kan få ha ett eget djur därborta :( hon hade ju katten Flisan när hon kunde bo hemma fortfarande. Men när hon blev sjukare och fick ett rum på ett boende flyttade Flisan till emma i uppsala. och där verkar hon ha det toppen :) har gått upp i vikt och allt :)

så mormor har bilder på henne i hela sitt rum.. stackarn.. förstår att hon saknar sin katt! kan inte föreställa mig hur det skulle vara att leva utan ett djur?



Fick en kommentar att ja skulle bli emra fräck i min blogg igen :) ska verkligen förska! har haft så mkt att tänka på och mitt liv förändrades så drastiskt... känslorna har även varit upp och ned. Men ska försöka ta tag i det nu jag lovar :) ni fick ju några smaskiga inlägg :)

Är det något speciellt ni skulle vilja läsa om så kom med tips! älskar att få kommentarer :D det peppar en att skriva mera :)

Nu ska jag äta lite med älsklingen. Blir nötkött med pommes och pepparsås. mmm.. ska bli sjukligt gott! är riktigt hungrig nu faktiskt :)

Men apropå att jag är hästledig.. jag saknar redan mitt hjärta efter en dag!!! sjukligt mkt!! längtar tills onsdag då jag får sitta på henne igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0