lördag..

idag var det galet varmt att jobba! som tur var hade jag klänning och tajts. Annars hade jag avlidigt vill jag lova!! men hade en avlösning på slutet av dagen. så då satt vi i solen och drack kaffe och åt bullar hahah! hur nice är inte det liksom? har nog världens bästa jobb ändå :)))

Sen när jag kom till lokalen hade baby ställt en påse med 20 röda rosor åt mig där!

" För att en räcker inte till! ÄLSKAR DEJ "

stod det i ett fint kort tillsammans med blommorna! har man världens finatse pojkvän eller har man?? =) <3

Efter jobbet så åkte jag ut till min vackraste skatt klaran <3

 

hoppade lite både studs och kombination. gick hyffsat men hon var grymt stark i höger sidan idag! orkade knappt hålla henne eller styra. så nu har ja beslutat att ja ska rida dressyr och åter dressyr i massor!

 

hon har ju lagt på sig som alltid under sommaren. och då blir hon mera framtung och orkar inte arbeta på ett korrekt sätt. så då blir hon stark!

Hon är ju grymt mkt finare på vintern än på sommaren ^^ men jag älskar henne ändå! oändligt mkt!

 

Inte störst, och inte bäst. men helt klart vackrast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0