kommentar

Fick en liten halvspydig kommentar av en "anonym" person...

hur kommer de sej att du som aldrig har nå pengar kan gå och köpa en tavla för 1500 spänn? :o

För de första har du inte med att göra hur ja har råd med saker och ting för de är väl endå min ensak va? och ja har pengar sen vad ja väljer att prioritera är en annan sak? ja har en sambo nu.. vi har delad ekonomi... ringer de någon klocka då?

Sen vet ja vem de är som skrev denna kommentaren... slog upp dig på Ip numret.. och det är en vän till mig.. från uppsala... tycker de är lite spydigt att skriva så här.. och sen att vara anonym.. stå för vad du tycker ist... och fråga rakt ut om du tycker att det är ett problem att ja köper en tavla tsm med min pojkvän...

sen kostade den inte 1500... utan ja fick den för 600 så var de bra med den saken..



det är faktiskt jag som tjänar ihop mina pengar.. jag lägger dom då på vad jag vill.. eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

men bella, duvet att jag inte menar att vara elak! Du vet ju att ja Älskar dig, men vart bara förvånad över att du gick och köpte den när du aldrig verkar ha pengar annars? Sjukt fin tavla, jag har själv tittat på den men tyckte den va lite dyr, och nu när du köpt en så behöver ju inte jag köpa lika dan ^^



Och ja, jag är anonym, orka fylla i? Förresten, ändra kommentarstexten, svart är svårt att läsa på svart :P

2011-06-14 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0