Dagen före dagen " D "

Hejsan allihopa! :)

Hur har eran dag varit? dagen innan midsommar :) <3 så mysigt... nu är det sommar! även fast man inte kunde tro det idag då himmlen valde att öppna sig ^^ bara öste ner i timmar! blev så blöt på förmiddagen då jag cyklade mellan husen! hualigen!

sen åkte jag till valbo med en gullig tant! hehe tror ni de var liiiiite folk där idag eller? hualigen! men det gick bra ändå :) köpte en till kattlåda åt Sonic som han ska ha utanför buren :) <3

idag var jag hästledig.. ingen ide att enns tänka på att rida i det här vädret!!! så idag och i morron får hon vila :) sen på lördag blir de antingen dressyr eller uteritt får se vad man känner för då :)



I morron är det förresten inte bara midsommar för min del.. vissa vet vad jag ska göra andra inte ;) men de kommer ni att se i morron ganska snart :) <3 hihihihih



Annars har ja inte gjort så mkt idag. handlat lite mat. Och varit hos mamma och tittat på film.
Himmelen är oskyldigt blå helt okay film :) värsta porret i början dock ^^ hahahha!

nej nu ska jag gå och duscha! sen sova :) blir en lång och förhoppningsvis fin dag i morron <3

Vad ska ni göra i morron? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0