ångrar

jag ångrar allt!! jag skulle inte gjort allt ja har gjort. jag borde gjort andra val. Tänkt med skallen för 1 enda gångsskull!!! nu har ja avrit dum igen! en idot... en jävla idiot!!! kan inte någon bara skjuta mig!?!?!? jag kommer bli sjuk av det här!!!! jag gör mig själv så grymt illa hela tiden!!!! och ja orkar inte mera! jag vill inte enns rida längre :`( för ja orkar inte!!!

jag måste vara en hemsk människa eftersom alla verkar vilja skada mig!!!

Varför ska jag välja livet när livet inte väljer mig??!?!


Kommentarer
Postat av: jessika

Kära goa Bella!

Var inte så hård mot dig själv..vad som än har hänt,hur jävligt det känns så är vi bara människor..Människor gör fel val ibland,men oftast gör vi rätt och så gott vi förmår..Du är en jättebra tjej med sprudlande energi som smittar!!

Du är otroligt duktig med djur och vet du det finns jättemycket skitkula saker kvar för Bella att ta sig an..Så upp med näsan och kämpa på för inte tror jag att du är den som ger upp i första taget!!

Jätte stora kramar från en som tycker att du är speciell!

2011-06-14 @ 18:30:14
Postat av: fredde

Nu blir man orolig på riktigt när du skriver så! Prata med någon du litar på så fort du inte mår bra.

2011-06-14 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0