Tisdag :)

Hejsan sötnosar!! :)



idag har jag jobbat kväll. från 14-21:30. men tiden gick fort idag och det var cool lugnt på jobbet :) så det var skönt som fan faktiskt :)

sen gick jag en promenad i boulongen med en kompis som jag ine träffat på 5 år!! kan ni tänka er... 5 år! det är typ gaaaalet länge :O alldeles för länge till och med!! var så roligt att se honom.. så grymt mycket mera man än när vi umgicks.. så sjukt hur folk förändras med åren.. känns som att det bara är jag som står stilla? eller jag kanske förändras jag med?



men vi gick en sväng ocg pratade lite om allt möjligt... sen var han så go att han skjutsade hem mig. Hoppas vi ses snart igen iaf :) och inte om 5 år hahahah ^^

skulle egentligen träffat 1 till... men han hade helt plötsligt inte tid.. så dålig stil när man väntat.. och han visste att jag vänta.. men då vet ja de.. till nästa gång... blev lite besviken men men... skräp samma..



I morron är jag ledig!! :)) då ska jag på middag och dricka och äta gott.. sen blir det sommarkväll!!! mysigt!!! :D <3<3<3 någon som är på? hojta till!!! :)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0