Prommis :)

Hejsan hoppsan allihopa! :)

Haft en bra helg? skrev ju som hastigast vad jag gjorde igpr =) hade som sagt en toppen kväll!



Kom nyss hem från en promenad med Flax och robin. vi gick runt älven i skymningen. Var hur mysigt som helst! det låg en dimma över ängarna och över dalälven så det såg så härligt ut! flax tyckte det var jätte intressant :D haha min sötkorv!



hittade den här sötnosen längs vägen <3 en paddunge! är den inte underbar!? ÄLSKAR GRODOR! så jävla söta! så var tvungen att bära med den en bit haha :) <3

i morron är det jobb som gäller! ett kvälls pass som tur är... skööönt! men har egentligen ingen ork att jobba.. känner mig helt matt och orkeslös :((( kanske mamma smittat mig med sin förkylning? :S

börjar iaf 14:30 och slutar 21:45 uääääk! och sen jobbar jag dag på det! de suger så hårt! kommer vara sååå trött!! :S



har lite brist på ideer om vad ja ska blogga om!? kan inte ni komma med förslag? vad vill ni veta? vad vill ni läsa om? kom igen ge mig lite nya krafter att blogga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0