Blogg torka..

Hejsan hoppsan allihopa!

Fan vad kass jag varit på att blogga den senaste tiden.. förlåt :(( men har varken haft tid ork eller lust. Och varför ska man blogga om man inte har någon lust liksom? då blir de ju trist för er att läsa också, och det är ju inte meningen :)




Vi hade iaf galet skoj i fredags! först för ferre hos natalia som sagt. alla blev ganska full kan jag meddela, jag var nog bra drag redan då för Niklas och jimmy hade med sig morgan ^^ haha ganska svart efter det. ^^

sen drog vi till hearbreak och jag hade dansat järnet tydligen med alla möjlga ^^ haha skällt på natalia för att hon dissade " i mina ögon " en snygg kille, hahahah undrar om han va snygg egentligen? minns inte ett smack :O

Sen träffade ja en massa folk som jag inte träffat på skit länge :) så det var roligt!! :)))

Men jösses usch och bläääh vad bakis ja var på lördagen! orkade knappt röra mig :O låg i princip tills klockan ett INATT! och jag mår fortfarande inte bra IDAG! :O ja börjar bli gammal ^^

var iaf över till mamma igår och blev bjuden på grillat!! så sjukligt gott! synd att ja mådde så illa bara annars hade de varit ÄNNU godare tror jag ;)



Idag har jag varit ut till mitt <3 iaf.Red till klubben och red på hoppängen och klättrade lite.
Det märks direkt när jag inte ridigt på ett tag. För hon streta emot och tyckte ja var jätte dum som tvinga henne att jobba! haha men de är ju så man rider ju sin egen häst bäst för jag vet ju var alla hennes knappar är så att säga :) så hon blev reält svettig. men var en glad häst ändå :) <3 fick henne gansla fin på slutet. Hade vela slipat lite till men de var så varmt så jag avslutade när hon kändes okay :) ska ta ett dressyrpass på tisdag igen. för i morron har sandra henne då jag jobbar kväll :(((



Nu ska jag äta bakad potatis med kyckling <3 sen blir de till att gå på bio med mamma :) sista Harry potter.. hoppas den är bra annars jävlar!! Så man inte sitter där i 100 timmar och så är den kass!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0