snart...

Hejsan allihopa!

fy fan vad tiden går fort!! snart är det jul! jag tyckte att det nyss var sommar! tiden bara flyger iväg! snart är det även nytt år! galet! var tog 2011 vägen!? :O det har hänt så frukansvärt mycket så jag är helt omtummlad >< jösses!

Känns fortfarande som om hela sommarens hädelser bara flög förbri, att lycka blev till sorg alldeles för fort... jag har inte hunnit smälta allt, men det blir bättre dag för dag, och jag har slutat älta... och det är skönt!!

men fortfarande fattar jag inte hur man kan behandla någon som man påstår sig " älska " så här illa.. det är helt ofattbart för mig, är det de som är kärlek vill jag fan inte ha någon alls :(

MEN som tur är har jag träffat någon som fått mig att inse att det är inte så kärleken ska vara, den är god och man ska ta hand om den. Och vara rädda om dom som verkligen tycker om en <3 man kan säga att han är min ängel.. och han betyder otroligt mycket för mig! skulle jag få bestämma skulle ha alltid vara med mig <3 :))

Nu ska jag srax åka och jobba igen... är sjuk som ett as, feber, snuvig, nyser fan hela tiden och det kliar som satan i näsan :(( men jag måste jobba... för att få pengar, sen älskar jag faktiskt mitt jobb...



glöm inte att vara rädda om varandra, och ta vara på det ni har.. för ni vet aldrig hur länge det varar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0