det har hänt...

Hejsan sötnosar!

Har fått så grymt mycket förfrågningar på att jag ska skriva mera, och att jag ska uppdatera osv.. det har hänt så grymt mycket i mitt liv det här året!! det är så galet! det kommer jag att tänka på nu när år 2011 snart är slut..

Och jag har skjutit bloggen åt sidan, ett tag koncentrerade jag mig enbart på att överleva.. jag lovar jag var övertygad om att jag skulle dö... tänkte att ingen jävel kan överleva en sån här smärta, det är omöjligt.. jag gick ner 7 kg och bara grät hela dagarna. det var en hemsk känsla.. och jag ska aldrig mera säga åt en som har hjärtesorg att rycka upp sig.. för fy fan.. man tror som sagt seriöst att man ska dö...

som tur är hade jag underbara vänner som var hos mig HELA TIDEN! utan er, fan då hade jag inte klarat det här... men ni räddade mig, ni är mina änglar.. <3



därför ska jag tatuera i denna till er allihopa.. till alla underbara människor som finns där ute <3 ska bara spara ihop pengar. Den ska bli i svartvitt.. den är tillägnad alla mina käraste <3 :))

Jag ska inte säga att alla mina känslor för min förra fästman är borta, dom kommer aldrig försvinna.. men efter hur han behandlat mig så försvann dom mera och mera.. och nu kan jag leva med de små känslorna som är kvar, för dom är kvar för den han var från början.. när jag träffade honom.. för den jag blev kär i... inte för den han har blivit idag.. tyvärr..

Livet är hårt och det ger en käftsmällar så man är helt omtummlad och vet varken ut eller in..

Men man repar sig och tar sig upp.. och fortsätter att kämpa..

för trotts allt älskar de flesta människor all leva, dom älskar livet och dom är alldeles för envisa för att ge upp, även när man känner att livet sviker...



man har alltid någon vackert att leva för <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0