Aldrig...

Jag väntade på dig.. som du sa
Jag litade på dig, men nu undrar jag..
Var det jag som gjorde fel?
Kan du säga mig det?
jag skulle så gärna vilja veta...



Aldrig har jag käns så här..
Aldrig har jag tvivlat på vem jag är!
Aldrig har jag ångrat någonting..
Men nu ångrar jag..

Att jag älskade dig..



Jag läste allt du skrev, och svalde det du sa..
Jag vände aldrig om, men nu vet jag..
Det var JAG som var stark, kan erkänna det?
Det skulle vara skönt att höra..



Aldrig har jag käns så här..
Aldrig har jag tvivlat på vem jag är!
Aldrig har jag ångrat någonting..
Men nu ångrar jag..

Att jag älskade dig..



Jag Ångrar att jag väntade..

Jag Ångrar att jag litade..

Jag Ångrar att jag blev kär i dig..

Och jag Ångrar att jag Faktiskt Älskade dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0