Travat bommar

Hejsan mina finaste läsare!



Kom hem från stallet för en stund sedan. Åkte dit och red henne fast ja har närmare 38 i feber ^^ känner mig skit risig.. men hon måste ridas så är de bara. I morron ska jag jobba kväll så då rider Sofia henne åt mig. De ska rida dressyr för Bingo tror jag :) så då får hon iaf ett redigt dressyrpass då med. Sen på onsdag ska ja ev rida för Lotta :) äntligen få prova på terräng!! hua! får se om ja sitter kvar! hon har ju en tendes att bocka och typ skena när hon får hoppa naturhinder ute hahah ^^



Hoppas ja inte blir sämre bara för då kan ja varken jobba eller rida.. och på torsdag fyller jag år. Så då kommer de folk och ska gratta mig. På fredag hämtar ja Akilles <3 och på lördag så har bror 40 års fest på folkan! så jag har inte tid att vara sjuk.. så det innebär att jag måste bli frisk NU och NYSS tack =) så hoppas ja vaknar i morron och mår som en prinsessa <3 :)



Men de ser ju inte ljust ut med tanke på att jag mår som ett cp just nu :((( feber, hosta, svider i hela bröstet, snorig och ont i skallen och huden svider :( i hate it... måste måste måste bli frisk :S:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0