sorry

hejsan sötnosar!

Sorry att jag inte skrivit på ett tag men har jobbat och grejjat. så har inte orkar suttit vid datorn något alls!

Men har iaf hänt lite saker.. var ju på fest i lördags! min fina bror fyller ju 40 till jul och det gör 2 av hans vänner med. Så dom hade en gemensam fest där dom hyrde lokal och bjöd på allt! sprit,öl, cider, bål, whisky aa you name it! allting! även mat som var kanon god!

hade iaf en awesome kväll med mycket skratt och nya bekantskaper. helt underbara människor har jag kärt känna, tänk att man bor i samma håla men aldrig stött på varandra, det är helt sjuuukt!



jag i lördags ^^

kom hem runt 4 på morgonen haha! vaknade bakis som en liten gris! men så går det när det bjuds på allt! hahahahah! ^^



I torsdags blev jag ju gammal hahaha ^^ fick en massa gratulationer och många som hälsade på mig. det värmde! tyvärr kunde ja ju inte ha fest den helgen eftersom ja skulle på brors fest.. men får väl ta det sen :)

har även hämtat hem Akilles nu <3 min lilla Ragdoll!






haha snyggaste minen ^^



han är iaf jätte social och hur mysog som helst! är med en hela tiden och ska mysa :) sötnos <3

Musse tycker nog att han är lite onödig ^^ men jag hoppas de vänjer sig. Dom äter iaf ur samma skål och sover ihop ibland så så dåligt är de ju inte mellan dom :P



mina gullisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0