Söndag!

redan söndag, alltså tiden går så fruktansvärt fort!! var tar veckorna, månaderna och åren vägen? alltså jag minns klockrent vad jag gjorde när jag var 15! och 18 osv.. det är fan helt jävla sinnessjukt!! :(( jag känner mig så gammal och grå! så sjukt tråkig emellanåt... aha låter som en 70 årig tant som undrar vart åren har tagit vägen jag vet ><



Men jag tänker så här... om åren fortsätter att gå så här fort.. då rår det inte på förrän jag är där.. 70 år gammal... änka säkert.. som sitter där ensam och undrar " vad fan har mitt liv tagit vägen!? " värsta hemska tanken :((( känns liksom som om jag var 15 igår.. eller kanske inte 15 men 16-17 iaf.. jag minns ju allt typ. Och nu är jag redan 23!?!?! WTF!? hualigen... deprimerande :((( gammal hagga jag :O och vad har jag uträttat i mitt liv? inte mycket alls...



aja nog pratat om det.. Idag kom en tjej och provred klara söker ju en medryttare som sagt :) hon var trevlig. Men har måååånga som ska komma och provrida min pärla så får se :) efterfrågan är stor, och det förstår jag.. hon är ju fantastisk min tjej <3


hoppas på att hitta en seriös och duktig människa denna gången... . :)

Nu ska jag gå och mysa med min fästman.... om han vill det vill säga ^^ annars blir det tvångsgos eller så tar jag mina missar och lägger mej i sängen!

I morron ska ja ta busset tiiiidigt till stallet! för sen ska jag in och umgås med finaste Anna <3



min sötnos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0