Onsdag!

denna veckan har gått fort hitills faktiskt :) skönt! ska jobba hela helgen :((( hoppas den går lika fort!

träningen igår gick fint! lägger kanske upp en video på det sen om ni är snälla ;) Bingo tyckte det såg bättre ut nu än för 2 år sedan! och det hoppas jag! man utvecklas ju hela tiden eller hur? :)



en bild sen träningen :)

ska strax åka och jobba! 16:30-21:30 ganska skönt pass ändå! får man sova ut lite :) och i morron är jag LEDIG! men enda lediga dag denna veckan :((((

och vet ni mera? om 1 vecka i morron fyller jag 23 år!! shiiiit fatta att jag är 23 redan!?!? tyckte det var typ igår som jag fyllde 18!?!?!?!?!? :O



från en liten kaxig tonåring till en vacker kvinna!? eller? ;))

nääe men uscha vill inte bli äldre! kan man stanna här!? :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0