onsdag!

Hejsan snyggingar!

Idag har jag jobbat som vanligt då, sock bara till 11 så det var awesome! var så grymt trött så jag trodde jag skulle dö! så när jag kom hem så slockna jag på soffan i typ 4 timmar ^^ skönt som satan var det!!! sen vaknade jag och åkte och red min fina <3

uteritt stod på schemat. Så red ut en liten sväng, ska nog rida ut med frida i morron :) men det gick bra. Hon var pigg och glad :)



haha jag måste vara dum i skallen! sitter just nu med en RÖD färg i skallen... a ni läste rätt.. jag isabelle kvarnström ska testa ha rött hår!! jag som HATAR rött hår!!! har alltid gjort!!! och nu ska jag testa själv!! hualigen! impuls grej.. ville veta hur ja skulle se ut i det ^^ haha stackars mej!!!

i morron blir det jobb igen då.. sen stallet :) men i morron jobbar jag till 4... bläääääääh!!!! ><

ååh har värsta dilemmat! jag kan inte bestämma mig om ja ska följa med till båstad eller inte på lördag och bli borta i 1 vecka! visst skulle de vara skönt! men samtidigt vill jag inte lämna lilla Akilles så tidigt.. och så vill jag jobba... åååh ångest! hur ska jag göra!?!?!? skulle behöva koppla av men WTF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0