Ny design

Hejsan pullor!



haft en bra helg? någon skoj som hänt?

Själv blev jag hemma från båstad som ni ser, hade ju inte kunnat blogga annars för skulle inte haft internet där borta ^^ måste verkligen jobba mera så jag får ihop lite pengar :/  men jag ångrar mig faktiskt... hade så gärna velat följa :(((( kan ni hämta mej!? hahaha... hade varit skönt att komma bort som sagt... plus att jag saknar min mamma :(((( haha jag är en mammagris egentligen ^^ höhö!



Igår åkte jag och robin hem till fredrik och drack lite vin, och lite öl, och någon cider hah! var riktigt trevligt faktiskt :) vad skulle jag göra utan min robin? han är mitt allt.. min ängel med osynliga vingar <3 utan honom skulle mitt liv vara så tråkigt... jag älskar honom av hela mitt hjärta! och jag hoppas att vi alltid kommer vara tillsammans <3 vänner som honom är det finaste någon kan få!



jag igår när jag knäppte första ölen haha! hur tycker ni förresten att mitt hår blev? färgade det rött ju, tycker det faktiskt blev ballt :) eller vad säger ni?

vad tycker ni om min nya header förresten? blev den bättre eller sämre? ;) kom igen tell me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0