Mindre skoj ><

Var som sagt till valbo med robin tidigare :) min fina robin så himla underbar :)

vi var in på biltema en sväng först. han har ju köpt en ny fin bil :) avis VILL OCKSÅ HA! :D så vi tittade runt lite där sen drog vi vidare till valbo köpcentrum!

köpte mitt fina schabrak som jag spanat in :D


satt jätte fint på klara dessutom :) tyckte att den andra modellen varför tjock :S tycker inte att dom sitter bra alls under sadeln.

sen köpte jag B-vitamin för pälsfällningen :) står inte på förrän dom börjar sätta vinterpälsen nu. uscha hatar vintern :((( men det kan vara mysigt med :)



men tycker mkt bättre om sommaren. Synd att den slutar så fort! innan den knappt hunnit börja liksom :S men men.. så är det. skulle lätt vilja flytta utomlands! :))) fast skulle bli svårt att ta med sig klara :S humhum..

aja tillbaka till valbo :)

såg ett fleecetäcke från showmaster som jag blev störtkär i!!! så himla fiiiint! men jag köpte det inte. Har nyligen köpt ett fleece till henne och hon har flerastycken så jag lämnade det med en sorgsen blick i affären haha ;)




men visst var det fint? :)

Åkte till city gross sen och handlade mat. handlade mat för 702 kr!! hualigen! roligare kunde man ha för pengarna :(((( meeeen mat är gott så :) och det kan vara en fördel att ha henna >< köpte dock en massa soppor. Har ju bestämt mig för att gå ner i vikt, och det håller jag mig till minsann! :D höhö!

när vi är därinne på citygross så går robin precis bakom mig med sin korg. Och jag går och tittar efter potatismjöl. Då kommer rolf lasgård precis runt hörnet mitt framför snoken på mig. JÖSSES DEN MÄNNISKAN ÄR LÅNG! :O satan!
men iaf så tvärnitar jag och robin går rakt in i mig och det bara small i korgarna ^^ hahah! tror ni lasgård glodde lite eller? fett pinsamt!! men ändå >< vi skrattade en del iaf.. hahahah ^^
blir alltid lika chockad när jag ser honom. Han är ju inte liten! som en jädra vägg alltså! och jag som redan är liten åker ju på en chock :P



men han är en bra skådespelare :)

sen åkte vi hem och jag for till stallet och hopptränade :) klara gick som alltid som en klocka :) är så skoj för alla berömmer henne för att hon är så snäll och go :) är så glad att ja han en okomplicerad häst :) en riktig guldklimp <3


mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0