Hemkommen från gävle

yss kommit hem från stan då. har ju som sagt hälsat på min Anna :)

vi pratade en massa och lekte med hennes ADHD katt adolf haha! ni ska de hur högt den katten kan hoppa btw! jösses anamma! till taket nästan ^^ om man tar i en smula men den hoppar sjuuukt högt!

Sen drog vi ner till java och åt en varsin varm macka med feta och kyckling. Så himla gott! och naturligtvis var det vitlöks dressing till! jag avgudar ju vitlök :P mumms!

sen gick vi runt och tittade på stan lite. Jag har hittat en jacka jag ska köpa på vero och moda :) behöver en ny vinterjacka! den var fett snygg! :) även ett par stövlar som ska få följa med hem på torsdag ( för då ska vi ut och shoppa! ;) )

Ett par nya skot fick även  följa med hem idag! ett par nya jumpadojjor, svarta tänkte ha dom på jobbet! behövs kan jag säga :)

Nu sitter jag här i soffan och ska titta på nyaste pirate filmen! Hoppas den är bra!

Har ni sätt den? :)




här har ni tjockis bella just nu ^^ älskar mina pyjamas byxor! haf faktiskt sytt dom själv :) duktigt va?

Förresten jag var så sjuuukt klantig idag! jag stod i duschen och rakade mig under armarna.. och på något konstogt vis råkade jag skära mig på UNDERLÄPPEN!? hur fan lyckas man!?!? när man rakar sig i armhålan liksom!? gör iaf skit ont :( tre st små streck.. fattar inte hur något så litet kan göra så sjuuukt ont :((

Aja nog om det :) nu blir de film :) sen sova.. jobb som gäller i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0