hahah!

Var ju på krogen i lördags som sagt! och när jag står där och dansar kommer en viss "låsasmor" fram till mig och säger... " låsas inte som att jag är här ***** hörde inte riktigt men jag ANTAR att det var ett fult ord som hon kalla mig.

URSÄKTA! vad kallade du mig? du kallar mig slyna eller vad fan det var och själv står du som är lver 40 och gnider ARSLET mot killar i 20 år åldern när du har en fästman därhemma? öööh.. vem är slynan du eller jag!? bara för att jag dunpa din son så har du INGEN anledning med sånna påhopp!? det är ju mitt liv eller hur?

haha aa vilken stjärna.. jag skrattade så mkt för ja blev så chockad.. även mina vänner runt om skrattade åt henne ^^ lite pinsam hon var eller? jösses...



ville väl att jag inte skulle tala om vad hon egentligen sysslar med ute.. haha! och faktiskt skiter ja i vad hon gör.. men jag skulle aldrig gå fram och kalla någon slyna eller något annat bara så där.. spelar ingen roll vem det är! jag är lite för vuxen för att syssla med sånt... tycker det är barnsligt..

men vissa växer tydligen aldrig upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0