God natt snuttisar!

I morron fyller jag år då, alltså torsdag den 11 augisti! uscha jag känner mig fortfarande som 16-17 år! men jag blir 23 det är helt sinnessjukt!! fan snart är jag 80 och sitter där ensam i min lägenhet och funderar på vart fan alla åren tagig vägen!!! så hemsk tanke :(((

och ja jag har åldersnojja! faaaaan uuuuuh :((



Var kämpigt att jobba med 38 graders feber vill jag lova! svetten strömade ner för ryggen vill jag lova! och kroppen kändes som om den skulle kollapsa vilken sekund som helst!! men jag måste... behöver varenda pinal jag kan få tag på!! fattig ja :/ som en kyrkråtta! inte roligt!!



men grym som man är bet man ihop och fortsatte att cykla från kund till kund med god min och humöret på topp!

Har pillat på min header tills nu typ... vet inte riktigt hur ja ska ha den så kommer ta någon dag till!!

Nu ska jag mysa med baby innan han somnar ;) hehe...

nattinatt sötisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0