Friday

Härliga fredag :))))

sitter och väntar på att tiden ska gå så jag får ge mig av till hopplektionen! ska bli så grymt roligt :D hoppas klara är pigg idag för hon fick vila igår :) <3



Åååh jag vet inte om jag ska med till båstad eller inte i morron! äger typ inte ett öre, sen vill jag ju jobba... men samtidigt har jag följt med dit nästan VARJE år hittills!! skulle vara så skönt med 1 veckas semetsre på 1 år! men samtidigt vill jag ju passa på att jobba medans jag får... och tjäna pengar!

sen vill jag ju inte lämna Akilles det första jag gör.. för Musse leker för våldsamt emellanåt så den lilla skriker rakt ut :((

men ändå... vill ju meeeeed! :(((



får se hur jag gör... har ju någon timme på mig fortfarande ^^ hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0