Duktiga jag!

Jag ska börja jogga :) startade idag, i flippflopps hahaha ^^ något jag fick för mig bara :P för de var så kallt ute haha! men ja klarade en bra bit faktiskt! mycket mera än vad jag förväntade mig :D weeei duktiga jag!



måste verkligen träna bort bukfettet som jag så vackert samlat på mig... mitt mål är 43 kilo.. och dit ska jag fan nå!!! fettet ska veck! :)

I morron ska jag åka till stallet! rida min fina och sen ska jag ut och jogga igen :) jobbigt kommer de bli.. kommer inte vara ett dugg sugen eller taggad på det.. men ja ska försöka.. jag mååååååste!

idag mockades det bara i stallet! klata fick en vilodag eftersom hon var så trött igår. Men i morron blir det dressyr :)



Lääängtar efter att få sitta där uppe... hon har varit så fin på sistone <3 min pärla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0