awesome!

Som jag misstänkte fick jag en helt underbar kväll med mina vänner <3 så jävla goa.. stöttar och skyddar mej :) älskar er! ;)

kollade som sagt på adam tensta, en riktig tönt i mina ögon... okay den enda låten som är lyssningsbar är mr cool.. och den spelade han inte enns.. nej utan han tog tag i mig, svettade ner mitt ansikte med sitt äckliga svett och hällde VATTEN över mig... förstörde mitt smink och min skjorta.. mitt fucking ALLT! så gick jag! man häller fan inte vatten över folk när 98% av folket där är tjejer!! jävla idiot... uscha MINUS POÄNG!!!! bööööög!

men jag tror att fotografen var lite tänd på mig, elodie och natalia ;) höhö.. han ville ha 4 kant med oss ^^ weeei vad vi är cooola alltså!! höhöhö-- han tyckte mina läppar var snygga! cooling poäng till mej ;D tamtaaa!

Stefan blev utsatt av en bög, han var bra på att suga sa han.. och de gned sig mot varandra... hur cooolt är inte det? ska jag känna mig hotad nu eller :S ;)

hahaha!



en liten bild från mig idag, är jag inte snygg så säg ;) vi åt på Church street jag och baby.. så jääävla gott! men faktiskt.. mezopotamya har mkt godare mat.. och för HALVA priset! ni får dessutom mkt bättre service och bemötande för den delen är KASS på church street! så satsa hellre på mezopotamya :) där är maten awesome!



mitt favvo ställe helt klart! tummen upp för den!

fick reda på idag att en vän stått och GNIDIGT sig mot MIn fästman på en fest... fittan arslet you name it.... hon knuffa ned han på en stol och gav honom en " lapdance" när hon tidigare berättat om hur de andra kladdade på honom osv.. så var det hon som var värst! gud det bara högg till i hjärtat på mig.. HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ!? mot en kompis FÄSTMAN!? när man vet att man är forlovade.. ocn när jag frågar henne om detta.. förnekas det inte utan " det har du inte med att göra" får jag till svar... OKAY SÅ JAG HAR INGET ATT GÖRA MED ATT DU GNIDER DINA KÖN MOT MIN FÄSTMAN PÅ EN FEST!? okaaaaaay!? en URSÄKT kanske?

jag svarar då " jag kanske känner att jag har väldigt mycket med saken att göra!?

får ett svar "naaaaaaw" hur vidrigt är inte det? du har antsastat min fästman med flit? äckel!!! rent ut sagt!

HAN säger att han gick därifrån... jag hoppas det stämmer.. för blev både äcklad och sårad av detta.. den sista på jorden man tänkte något sådant om... uscha!!

nämner inget namn eller plats..men ville bara berätta för det var så lågt.. och fult gjort... :(((( eller hur?

Nu ska jag ta min FÄSTMAN och sova... :))) och ingen brud får gnida sig in emellan ;) host host! men ni får sova gott sötnosar!! älskar er! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0