aaaw <3

Fick en sån fin kommentar på FB av en vän nyss. en person klankade ner lite på mig för att jag råkar må grymt bra just nu! och det får man ju inte göra.. nej nej man ska lida för fan ;) haha skömt och sido.. jag gillar inte elaka kommentarer speciellt inte när personen för de första inte har med saken att göra och för de andra hade situationen redan redigt upp sig och vi är inte skyldiga något ett skit.. men ändå så skulle man klankas på? vidrigt att bli oskyldigt anklagad men men.. shit same!

fick iaf detta av mitt <3 då

Natalia Reiner Skit i bitches som borde skaffa sig ett liv istället för att klandra andras lycka. Du är en underbar person, låt ingen säga nåt annat♥

aaaw.. min vackra Natalia.. jag älskar dig... det värmde i bröstet på mig :) ni är så fina mina vänner.. har så många underbara människor i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0