aaaaw

Hejsan sötnosar <3

Fast jag inte bloggat på några dagar så är det fortfarande massor som läser.. det värmer <3 ni är så söta allihopa! så goa med alla fina komentarer :)



slänger upp en bild på akilles hahah >< min bakfylle pizza i söndags som kan ville smaka på ^^ den katten äter fanimej ALLT! hahaha :P precis som sin matte ;)

Lördagen var iaf jätte trevlig! var på Crusingen så klart. Åkte runt lite i Niklas mammas bil, sen åkte vi upp på klubben ( woodpeckers ) och drack en massa öl. Dansade även bugg med en haha var så längesedan så jag hängde typ inte alls med.. meeeen iaf.. ett bra försök :P

sen drog vi ner på Harrys och dansade rumpan av oss.

en awesome kväll helt enkelt :D



Idag har jag jobbat sen kom en tjej och provred klara. såg fint ut faktiskt :) kommer flera och ska rida henne.. antingen i morron eller torsdag. får se :) många som vill bli medryttare på mitt <3 och det förstår jag hon är ju fantastisk <3



Hon var iaf kanon fin idag när jag red efter tjejen som provred. En av dressyrtjejerna i stallet kom och sa att hon såg kanon fin ut. Att det var stor skillnad mot för förut.. tror ni jag växte 2 meter eller? ;) men jag red bra idag faktiskt.. så var nog därför :)

nääe.. nu ska jag hoppa i säng strax.. är ledig i morron men vill inte sova bort hela dagen för det :))) vill göra någon nytta... motionera tex :D

Kommentarer
Postat av: Carroe

Tänkte bara påpeka att du inte har några kommentarer. Det känns lite konstigt att tacka för något man inte har. Men vad vet jag, du kanske tar bort dom?

2011-09-02 @ 00:20:16
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0