Tisdag

hejsan hoppsan sötnosar!

Har ni sovit gott? det har jag! sov som en gris hela natten ( Förutom att busse välte halva mitt databord mitt i natten small som satan, trodde att någon kört in i sovrummet med ett flygplan eller något..) men förutom den lilla isidenten sov ja som en prinsessa!


Nu försöker jag tvinga bror att köra mig till klara! här ska ridas! har saknat henne så sjukt mkt! får se om ja lyckas.. annars står det en fin blå cykel här utanför.. som för övrigt är trasig.. som typ inte går att cykla på! men då har den inte mött Isabelle Kvarnström vrede! moahaha! så får se hur det går ^^

Nääe byta om då kanske! Hoppas ni får en fin tisdag! och glöm inte att kommentera mera! ge mej ge mej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0