Stallet..

Kom på att jag glömde tala om hur det gick i stallet idag ^^ fick bror att köra dit mig så klart.. man är väl kung ;) hans fina dotter följde även med.

Det första vi gjorde var att låna Fridas transport och hämta spån! det behövdes då jag bara hade 1 bal kvar haha ^^ men nu har jag 19 fina balar som bara väntar på att bli insläpade åt klara haha! nej men det var en lättnad! så nu har jag både en nyskodd häst och nya balar! sweet! slipper jag tänka på det!

Sen släpade jag fram ett hinder, banan är ju så fin nu så man till och med kan hoppa på den!! så vi hoppade några språng på 1meter kanske. Det gick jätte fint. men hon var lite slö idag, ja kanske är värmen som gör de! har ju varit väldiga klimatskillnader från dag till dag nu! så man blir ju trött i skallen själv. Men det gick som sagt fint ändå. Hon var lydig och lyssnade väldigt fint på mig :)

Bror och Tuva stannade kvar och var åskådare ^^ inte varje dag man har en bror som tittar på en när man hoppar så det var skoj! sen fick Tuvalie skritta av klara åt mig! haha! klara gick lydigt runt med lilla tuva ( 6år) på ryggen. Hon är ju så grymt snäll min fina <3

Tuvalie på min klara <3 fina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0