sårad

jag gråter sällan, blir sällan upprörd eller tar åt mig av saker. jag skakar oftast av mig det mesta och går vidare.. ignorerar... Men inte enns jag klarar av att ta hur mkt som helst!

Att folk gör narr av en.. snackar skit om en pga " Hon är fär snäll " är fan inte acceptabelt! har ni inget bättre att komma med? måste alla snacka skit om varandra? måste man vara elak? kan man inte vara snäll?

fine att folk kallar en olika saker pga svartsjuka.. sånt rör mig inte i ryggen... men när folk låssas vara trevlig och talar om hur bra man är osv och sedan snackar skit bakom ryggen eller ännu värre.. skämtar om en och sen säger att det är på skoj, sånt tar ja åt mig av!

Är det på skoj så ska personen i fråga vara närvarande, och skratta med... men annars är det att göra NARR av.. och nu är jag så jävla less så jag kan spy! Vad fan är erat problem?

jag har kämpat som fan för att bli den jag är idag! jag har varit med om VIDRIGA saker.. saker ni inte kan föreställa er! som har tryckt ned mig så fruktansvärt att jag tappade all tro på mig själv.. och allt hopp om livet. Trodde aldrig jag skulle kunna lita på en människa igen! trodde aldrig att såren skulle läka så pass bra som det gjort...

att jag står här... att jag fått min dröm i uppfyllelse och att få arbeta med människor är mer än vad jag vågat drömma om! för 3 år sedan fanns det inte på min livskarta! jag trodde inte jag skulle överleva helt ärligt... och att jag står här idag som den glada spralliga person som jag faktiskt är trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva igen..

och jag har aldrig skadat någon... jag hatar tillexempel ingen.. jag är nog inte född med den egenskapen enns.. att hata... och att folk då gör narr av en... utan en egentlig anledning det gör så ont.

Okay kanske är jag känsligare än andra, men det är pga att jag blivit så illa behandlad, förnedrad och nertryck i skorna för många gånger.

Jag gråter väldigt sällan.. men idag grät jag så jag trodde att lungorna skulle gå sönder.. jag var så arg! så fruktansvärt arg och sårad. Känner mig så grymt världelös..

ska jag behöva ta den här smärtan.. för att någon tycker att " jag är för snäll " och för att snälla lilla bella är så mesigt snäll att hon aldrig öppnar munnen och säger ifrån. Henne kan man göra narr av och säga vad man vill om för hon kommer ändå inte göra någonting.. nej fy satan!

Ska man inte vara rädd om snälla människor? ist för att trycka ner dom? :( bara en funderng..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0