Ny vecka

har som sagt haft fullt upp. med både jobb och stall. Sen var min fina vän Maggan hit över helgen. Vi har inte träffats på 14 månader så kände inte för att sitta här då direkt :) ni förstår säkert.

Men vi var iaf i stallet och hon red min klara. Det gick skit bra faktiskt för hon rider henne så grymt bra! hon hade inte ridigt på 6 månader eller något sånt men det gick ju kanon ändå ^^ riktigt roligt att se faktiskt!

Sen festade vi i lördags! helt galet skoj var det!! en lyckad kväll!

Sen har ja varit med min fina stefan också. riktigt mysigt har vi haft det <3

idag ska jag hem till min finaste Anna! vi ska mysa och äta gott! blir nog en fin kväll med mkt skratt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0