Katt upp och ned...

Jahapp då var det onsdag då! har varit ledig i 2 hela dagar wohoo! ska faktiskt ringa idag och kräva mera jobb, för nu börjar jag bli rastlös! hehe!

Fan jag är så sjuuuk! snorig, hosta och en grym huvudvärk! fan fan fan fan! men än så länge orkar ja jobba ändå! men blir det värre blir det till att ligga hemma :( blir fan sjuk hela tiden! så himla drygt!



I natt vaknade jag förresten av att muse skrek utav bara helvete! inget vanligt" Jag är hungrig" skrik utan mera ett vrål! så jag hoppade ur sängen och springer ut i hallen. Då har han hoppat upp på hatthyllan, och ville hoppa ned men hans ena baktass fastnade mellan springorna. Klon sitter alltså fast i hatthyllan och katten hänger upp och ned i en enda klo! tror ni han hade ont eller? som fan! så jag löft upp honom och fick loss honom. Kan meddela att han inte har någon klo kvar på den tassen för den lossnade! såg helt hemsk ut och han hade jätte ont :( men gosade direkt och var glad ändå! min lilla tuss <3

trodde vi skulle bli tvungen att åka in med honom men han haltar inte längre så det är nog lugnt! men hua vad synd jag tyckte om honom :((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0