Jobb!!

Hejsan hoppsan sötnosar!!

Har ni sovit gott? det har jag! somnade halv 10! och klev upp halv 5 idag x) jobb idag som alla andra dagar så klart! men jag jobbade bara 4 timmar så det gick galant! skönt på ett vis, men ger dock inte så mycket klirr i kassan! men efter alla timmar ja jobbat redan på denna månad så förtjänar ja att sluta tidigare så det så! ;)

Vad ska ni göra resten av dagen då? själv ska jag gå och hämta min flax <3 ska ta en prommis i skogen tänkte jag! har saknat honom... och sen... får ja kanske besök... det ni ;)





<3<3<3

Hittade en gammal video som micke filmat förra året :) är han inte söt min flax? och låter som ett monster!!

Haha diggar " jävla skit pinne" som sägs i videon haha ^^ låter så roligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0