intressant fakta ;) eller ska vi kalla de tidsfördriv?

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
Sven
Såg dig gråta: Nemo
Fick dig att gråta: mamma
Du delade en drink med: Natalia
Du gick på bio med: Bror tror ja
Skällde på dig: Mamma tror jag?
Du kysste: Sven
Du kramade: Mr X

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: neej
Köpt någonting: En chocklad på time
Varit sjuk: nopes...
Sjungit: jaa ^^ vid datorn nyss!
Saknat någon: Jaaaa :(
Haft sex: he...he...he...

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?:
Haha ja såklart, jag älskar sex..
När var din första kyss? Long time ago
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 30 kanske
Och yngsta? 4 år yngre
Hur många seriösa förhållanden har du haft?
hehe typ 1 som varit riktigt seriöst
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3 st kanske
Vad tycker du om kärlek? Jag älskar det. finaste som finns
Har du flashat/strippat nångång? Haha japp! ;)
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? ja de gör ja…
Har du svårt för att bli kär? Nja, jag faller ganska lätt för killar. Ni vet, ett par fina ord och jag är fast, haha. Sen ska dom leva upp till de också, inte lika lätt ;p fast de är väl mest att bli förtjust.. ja har nog svårt att bli riktigt kär..
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag :P
Ångrar du det? Haha nej? :)
Är du singel? jaaa..eller...nääe...eller jaaa... ^^
När fick du senast en komplimang? Idag på jobbet
Har du träffat någon internet person? de har ja..
Har du hånglat med någon av samma kön? Ja varje gång på fyllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0