ibland är det inte roligt längre..

Fan jag vet inte hur jag ska klara denna månaden alltså.. kommer troligen inte kunna äta haha ^^ har typ inga pengar alls och månaden har inte enns börjat! bara för att man fick en skit kass lön! gaaaaah jag hatar pengar!

och på lördag är det meningen att ja ska till uppsala för att fira valborg med mina älskade vänner därborta! jag hoppas.. så in i helvete att jag kan åka dit denna gången! ser mörkt ut.. men gaaaah jag vill jag vill jag vill! saknar dom så sjukligt jävla mkt!


En jätte gammal bild men ändå :) mina vackra vänner <3

åååh.. just nu vill jag bara dra täcket över skallen och gå och dö! urk!! hatar pengar det är fanimej det vidrigaste jag vet! Snälla låt mig vinna några miljoner så jag kan börja leva!!!! :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0