ibland...

Hejsan sötnosar!

ja jag veeeet har varit sugig på att uppdatera men har haft annat för mig, typ inte suttit vid datorn alls nästan! varit med mina fina vänner och vackraste Stefan som sagt <3

Men nu tänkte jag uppdatera er lite om vad som händer :)

Igår så gick jag och stefan först till stallet... och yes ni hörde rätt.. vi GICK och det är fan piss långt! klagade hela vägen kan jag säga ^^ jag hatar att gå! det är så jävla tråkigt! och skavsår fick jag också stackars mej! ^^


Red iaf på ängen en sväng med min fina! hon har varit så sjukt mjuk och fin den senaste tiden! en fröjd att rida och jag njuter av varje sekund som jag får sitta på hennes rygg.. om ja förlorade henne vet jag inte vad jag skulle ta mig till!

Hon lyssnade iaf väldigt bra på mina hjälper och busade ingenting alls fast vi körde ett litet race över hela ängen ^^ finns inget härligare!!

Har funderat många gånger om jag borde sälja henne.. för att jag tycker inte att tiden räcker till alltid, men bara tanken får mig att känna en sån ångest så jag släpper den typ direkt. Vad skulle jag göra utan mitt hjärta liksom!? nääe uscha! jag är född till att göra henne lycklig så är det bara

Snyggaste stilen ever eller vad säger ni? ^^ hahahah!

Men iaf.. tillbaka till vad jag har gjort! Stefan testade förresten också att rida henne! gick jätte fint faktiskt! hon lyssnade bra på honom.. :) så det var skoj att se <3
Tog faktiskt kort på det! så ska sno den av honom sen så ska ni få se ;) hihi!

Efter stallket åkte vi in till anna och dennis. Sen gick vi till Boulongen och satt där och grillade och drack
" lite " vin. Hur mysigt som helst!! njuter av varje sekund i solen kan jag säga! är en riktig soldyrkare!

Men det blev lite för mkt av det goda som alltid ^^ slutade med att vi hamnade på fest hos finaste helena! haha och där blev det ännu mera drinkar haha så bella var ganska knöl när vi åkte hem hahahah! ja jag säger då det!

Den bjuder jag på ;)

Men det var väl det jag sysslade med igår ^^ i förrgår var jag också och red. Men då var anna med och red lite på klara :) som drog iväg i full galopp och busade lite haha! såg så roligt ut! stackars anna som inte ridigt på typ 1 år fick sig en liten rodeosväng! haha :)

Nääe nu ska jag ut i solen en sväng tror jag.. sen göra mig klar för att börja om igen haha ;)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0