Hos anna

Kom nyss hen till Anna då! Vi har varit och ätit på Gother så himla goda mackor där ju... fast subway var bättre. Men det finns ju inte här längre så då får man nöja sig med det man får ^^

Sen har jag köpt en jätte fin topp på Gina. En ljusblå förstås! blir fint till sommaren. Tycker just ljusblått är så fint på Brunetter (A)

Sen har jag även köpt dependeds ögonbryns knivar och testat. Hatar ju att noppa mina bryn ^^ och de fungerade faktiskit bra!! så hatar ni med att Noppa era bryn så testa dom! * Tummen upp*

Skulle även köpa en väska. Hittade en jätte fin i ett stånd på torget.. men när ja skulle köpa den fanns det ingen personal där.. turken var putts väck!! så efter 5 min tog ja min väska och gick, dom får faktiskt skylla sig själv när dom lämnar ett helt stånd obevakat liksom!! så nu fick ja en gratis väska bra va? :)

Nu ska vi iväg och sola, sen blir det goffa med chips och dip! kan det bli bättre än så här??? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0