Hemma!

Så där! tog en riktigt lång prommis med flaxen! 1,5 timme. Gick typ runt hela skutskär! samt ned till sandbankarna och kollade på havet. Det är verkligen vackert därnere! synd att solen inte sken dock! det var dimmigt och regnade! hmpfr.. suck! men de var skönt ändå. Och flax älskade det! blev helt vild när han kom ned där. Sanden bara sprutade haha ;)

Så det blev en dusch för honom! men det var det lätt värt!

uscha känner mig inge vidare måste jag säga! har fullt med slem i bröstet som ja hostar upp och det bara bränner :( hoppas jag inte blir sjuk nu bara för då blir jag arg! har fan varit konstant sjuk ( nästan) sedan nyår! fy faaaan! så jag hoppas det är allergin som gör det! all Pollen har ju börjat komma nu! usch! :(

Lite bilder från dagen :)


All snö var inte borta från stranden ännu :)

Så här lessen ser man ut om man vill ha mat haha ^^

<3

Jag och flax <3


Finaste älsklingen på stranden <3<3

Bella fullt upptagen med att messa ^^

min andra voffe Nemo hemma hos mamma <3

Musse ligger och sover på mig! han har även slagit i snoken i dörren när han försöker öppna dom på kvällarna haha ^^

Är han inte en go strut?

Nu ska jag äta soppa och se film! sen blir det dusch och sen sääääng! jobb i morron! check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0