Galen kväll!

Var som sagt ut igår igen! vi började på interpool. Åt god mat och drack lite öl. Sen drog vi vidare till Harrys där vi mötte upp flera av mina vackra vänner <3 kvällen var galet rolig iaf! med mkt dans och skratt :) och så klart en hel del dricka hahaha ^^ vissa blev kanske liiite väl fulla men vad gör det om 100 år!? ;)

Snyggaste bilder ever eller vad säger ni? :) haha!

just ja idag är det ju påsk också! GLAD PÅSK PÅ ER ALLIHOPA! hoppas ni får mkt godis haha! själv har jag inte ätit något godis alls! har varit i stallet och ridit ut på min fina i solen <3 jätte mysigt! hon var galet pigg och typ busade hela tiden haha! så jag var inte så där jätte glad eftersom ja var grymt bakis hahaha men hon har vilat i 1 dag så då blir hon så. Så jag lät henne bara springa typ. Göra av med all energi. och tro mig hon höll på att springa benen av sig hahah! lät som en mus gjorde hon också. Sötbollen min <3

en trött klara efter ett hårt dressyrpass :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå till mamma och äta påskmat. Usch ja HATAR både påsk och julmat! så snuskigt! men men.. finns alltid något man kan peta i sig! ;) dessutom är det mysigt att äta alla i familjen! myspys på högnivå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0