Fredag!

Äntligen fredag! och helg! och jag är ledig hela helgen för 1 gångsskull! lyckliga mej :D och i morron drar vi med 12:42 tåget till uppsala! ska bli så jävla roligt! få vara med mina fina <3 naaaw! ska bli så himla skoj! <3

Idag har jag jobbat som alltid. Sen gick vi och köpte lite till grillningen i morron :) mm älskar att Grilla! :D

Sen åkte vi ned och hjälpte min farbror att lyfta ned deras brygga i vattnet. Dom bor ju vid dalälven i världens finaste hus typ. Alldeles vid vattnet. Så då måste man ju ha en fin badbrygga ;) och nu är det vår så då åker den ut =) mysigt! vill också bo vid vatten en vacker dag! skulle vara underbart.. om man någongång får råd vill säga :/



Men i morron kommer det inte bli någon uppdatering som ni kanske förstår :) kommer ha fullt upp. Men jag hoppas ni får en lika fin sista april som jag kommer få <3 så hörs vi på söndag! :)

Jag för exakt 1 år sedan i morron :) på crusing med Anna <3 det var awesome! :) men är säker på att morrondagen kommer bli lika grym!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0