Ex...

En sak som jag kommit fram till är att jag hatar ex, Mina egna och andras. Kanske är det så att jag är grymt svartsjuk när det gäller ex, litar inte på dom alls! Men sen tycker jag att ett ex är ett ex av en anledning. Att man inte var menade för varandra. Varför lägga ned energi på varandra då liksom?

Jag umgås inte med någon av mina ex, pratar knappt med dom faktiskt.. skulle inte utsätta min nya kille för det heller... För jag vet hur det känns. Och jag tror det är få som accepterar att sin partner umgås med sitt ex. Det är liksom en liten förbjuden zoon!

jag vill vara den enda för honom.. han ska inte behöva gå till sitt ex. Och hans ex ska ge fan i oss på ren svenska! hon har ingenting med min kille att göra längre. Gå vidare hitta nytt!

Så därför säger jag nej till ex... både MINA EGNA.. och ANDRAS!

Sen om man har barn med sitt ex är det en annan sak.. för då är man skylldig att ta hand om det...

Vad tycker ni om ex? helt okay? eller förbjudet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0