Det perfekta förhållandet!?

Jag undrar hur ERAT perfekta förhållande ser ut? hur ska eran partner vara?

 

Ska tala om hur mitt perfekta förhållande ska vara...

HAN Ska vara trevlig.. social..utåttriktad, trogen, älska människor och djur.. tycka om att hitta på saker.. Inte vara pedant men tycka om att ha ordning.. Kunna offra tid och sig själv till sin partner. Han ska ha humor.. han ska vara en sån man kan ha roligt tillsammans med.. Hitta på saker med… träffa människor tillsammans med.. upptäcka tillsammans med.. han ska älska mina djur.. speciellt klara och hundarna lika mycket som jag gör…

Han ska vara den som stolt höjer huvudet och säger

” japp de där är MIN flickvän och jag älskar henne”

Finns han?

ETT bra förhållande Innehåller ungefär samma sak.. trohet, hopp och kärlek.. att man ska kunna prata om ALLT.. och kunna lösa ALLT inte ge upp för att de råkar komma svåra tiden.. och svåra stunder.. utan kämpa in i de sista.. vara envis precis som jag. för ett förhållande är ingen dans på rosor jämt.. de kommer svåra tider så enns kärlek verkligen kommer sättas på prov.. och då ska inte partnern fly utan stanna kvar och kämpa.. genom eld och vatten… blod svett och tårar. Håller ni med mig? man ska ha roligt ihop som sagt.. skratta ofta.. umgås ofta.. Sen självklart ska man ha sex… ett sexlöst förhållande gör att passionen dör.. och de betyder att man inte längre blir attraherad av sin partner och vad ska man då med den till? nääe sex är otroligt viktigt.. sen att man kan få svackor okay fine.. men de ska ju komma tillbaka! de är iaf viktigt för mig.. sex is loovley! när de är med någon man ÄLSKAR! inte annars!

Jag  vill ha någon att älska.. någon som tar hand om mig lika mkt som ja tar hand om honom… någon att leva med.. få barn med.. bli gammal tillsammans med.. och tillslut dö tillsammans med… så är de..

 

Hur ser det ut för er?


Kommentarer
Postat av: carroe

Det förstår jag :)

2011-04-10 @ 12:58:02
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0