Den kärlek som du ger mig <3

Utan dig är jag ingenting,

du är den som får mig att känna vinden..

skulle inte klara mig Utan dig för mitt liv är uppbyggt på den kärlek som du ger mig..

Du ger mig luft, du får mig att andas..

Du är den som fått mig att på jorden stanna..

Jag har känt tårar, jag har känt glädje men det som jag känner när jag är med dig är inget som jag känt förut! Du ger mig glädje, du ger mig hopp, för du är den enda som får mig att må riktigt bra! för jag vet att du är den som alltid kommer stanna kvar..

för du är speciell inte som alla andra, för du tog bort deprissionen och hindrade mig från att falla.

Jag skulle göra vadsomhelst för dig… och jag vet att du gör vadsomhelt för mig.

Så därför passar vi så bra ihop det ska alltid vara vi! Tillsammans är vi starka och skapar harmoni, det är du och jag och ingen ska skilja på oss! och jag kommer göra allt för att du ska kunna stanna kvar hos mig!!

för utan dig är jag inget

Du är den som får mig att känna vinden..

Skulle inte klara mig utan dig

För mitt liv är uppbyggt på den kärlek som du ger mig…

Du ger mig luft

Du får mig andas

Du är den som fick mig att på jorden stanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0