Dagens ridning

Har ju jobbat grymt mkt den senaste tiden. Har liksom varit ledig 2 dagar av 14! så jag har faktiskt inte hunnit vara i stallet så himla mkt! tur att jag har fina vänner som hjälper mig med min vackra! dom är guld värda <3



Men idag slutade jag 15 så då åkte jag självklart dit! Det blåser ju typ storm ute! hela sinnes sjuuuk!! och jag tyckte att ängen såg så fresstande ut så jag red dit. Klara blev helt taggad redan första steget hon tog ut på ängen haha!

Här är min finaste Bus på ängen förra vintern! men som ni ser är den ganska lång! vilken häst skulle inte vilja ge järnet där liksom? haha! plus att idag blåste det, träden vid sidan knarrade också. Så då taggade klara ännu mera. Men jag lyckades rida henne svettig och trött till slut! trodde inte att jag skulle få sitta kvar faktiskt! men det gick bra :) haha! men det är bra! dom ska vara pigga tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0