Hoppnigen

Hoppningen idag gick väl si så där. klara var skiiit pigg och jätte stark. Hon var så pigg så hon typ stack heeeeela tiden, gjorde små krumbuktnigar och fjantade sig, så blev less efter ett tag. men sista sprången gick bra när jag verkligen lyckades hålla ihop henne utan att hon skulle sticka^^ fjant klara

Dagens övning bestod av serpentin hinder där man skulle ha kontroll och följsamhet. En jätte bra övning om ni frågar mig :) för ja behöver verkligen jobba på mina vägar när jag rider och min följsamhet. Men de gick hufsat trotts en pigg häst ^^

hehe men de är bra att hon tycker att de är roligt, men hon ska lyssna! men de var första träningen utomhus och de blåste så de var inte så konstigt att hon blev pigg ^^

Lite bilder sen dagen. Videos är på G... men de går så segt att ladda ner på youtube.. suck!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0