Häst ledig

Ni som läser min andra blogg vet att ja har blivit fruktansvärt förkyld. så har varit hästledig i två dagar nu. Idag tog sofia hand om min klara som tydligen har rullat sig i lera!!! så ja kommer få de riktigt roligt i stallet i morron vill ja lova haha! hennes vita fina man som är så svår att få ren, skit häst!

Jag verkligen HATAR lera big times! man blir helt dammig och skitig av de och näsan blir helt svart inuti när man ska försöka få bort den från hästen! och en häst med lång man är ju en nackdel då vill ja lova :P



Ni får ursäkta mitt dåliga urval av bilder, men har som sagt ingen kamera, ska ta bilder senare när ja varit hem till mamma =)

åh ja är så sugen på att testa ett nytt bett på klara! kan ni föreslå något som ja ska testa?

Sen skulle ja vilja ha ett nytt träns.. och lite nya fleece täcken.. mina börjar bli lite kassa haha!

Har ni några bra tips på var man kan köpa billiga fleece/svett täcken?

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: näe jag vet inte va de för nåt. .

2010-04-08 @ 11:02:32
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0