Galoppträning!

Galopptränade med frida idag, blev två vändor idag bara men de var givande. Klara var jätte pigg och glad så de gillar vi.



Men när ja återvänder till stallet så hör ja att en sko sitter lös.. SUCK!! klara kan inte gå utan skor för hon är grymt ömfotad!! men som tur är ska hovslagaren komma i morron om allt går som planerat, hon har ju skjutit upp de förr i sista minuten vilket ja bokstavligen HATAR! men förhoppningsvis så kommer hon.



Vill ju att klara ska ha skor nu när banan har tinat upp och man kan börja tömmköra och hoppa pch rida dressyr när ma vill utan att behöva rida till ett ridhus.. komma igång med träningen på allvar! för hon ska funka på vanligt bett om de är så de sista ja gör... och tro mig.. jag är en envis jävel ;) hehe!


Jag verkligen längtar tills man kan bada med hästarna! klara är ju med än flodhäst än en vanlig häst ;) hon älskar att bada och blir alldeles till sig när hon får göra de.. hihi sötklaran ♥



Och stoppa ner näsan i vattnet.. de är riktigt skoj för då kommer de bubblor! haha

Hästen bakom är min valack som ja hade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0