En till kommentar

Jag blir så himla glad när jag får gulliga kommentarer ♥

Jaha okej, det förklarar saken :)
Jag tycker inte att det är ett stort problem att hon går lite bakom lod. Är hon ung så är det bara stärkande och bra, jag tycker du ska jobba på som du gör. Du är jätteduktig :)

hehe aa ja ska fortsätta att jobba på, jag är ju hela tiden så mån om min hästs välbefinnande för hon är verkligen de vackraste som jag har.. inget i världen betyder mera för mig än hon de ska ni verkligen veta :)

Jag är inget expert men jag kan ju lite efter alla dessa år tillsammans med hästarna och dessutom gick ja på ett häst gymnasium i 3 år innan :) men ja tar åt mig av era kommentarer och ja ska fortsätta jobba :)

fortsätt gärna att kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0