Dagens ridning

Hejsan allihopa=)

jag och sofia red till klubben idag, bytte hästar så att hon red min klara och jag red hennes fina chabina.

Det gick bra faktiskt, chabina var jätte fin och lösgjord. Gjorde lite volter och avsaktningar med hene och hon var kanonfin hela tiden söthästen!

Klara var lite småseg idag tror jag, hon gillar inte den stora banan för de finns ett jätte läskigt domarton där.. och de kan ju bitas så därflr måste vi vara på våran vakt.. haha men annars var hon fin som alltid ♥

Kom en tjej och provred klaran idag, ja letar ju som sagt efter en seriös med ryttare :) de gick väldigt bra faktiskt, klara verkade lyssna bra på henne :) och hon var väldigt trevlig så vi får se hur de går :)

Längtar tills fredag då jag får hoppa! längtar alltid tills mina fredgar nu för tiden klara har ju blivit så fin i hoppingen ♥



haha inte min bästahoppstil dock men iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0