Dagens lilla uteritt

Idag red faktiskt min pojkvän ut med mig, wohoo de är inte ofta de händer lär jag säga, men de gillar vi.

Han red min vackra, underbara klara ♥ och jag red sofias chabina :)

Hästarna skötte sig jätte bra, vi travade bort till gårdskär och vände där så de blev ingen lång tur.. kanske en 40 min eller något :) men guuud vad LERIGA dom var när de kom in från hagen! JÖSSES! jag verkligen hatar lera! äckelpäckel!!

Längtar tills jag får hoppa i morron! har ju hopplektion för lotta då. Ska testa hackamooret! får se om hon går lika bra på de där som hon gjorde på fridas bana hoppas hoppas! =)

Blir väl att åka till stallet lite tidigare i morron och skölja av en lerig klara innan träningen, för man kan ju inte komma med en helt grisig häst ^^haha!

men nu ska ja sova! så ni får sova så gott alla hästmänniskor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0